tiistai 20. marraskuuta 2007

KAUHEAA

Nyt aloitin herkkulakon, joka kestää jouluaattoon asti. Olen nyt viimesen viikon aikana lihonnu noin 5 kiloa. Eli 15 kiloa pitäs saada pois. Painoni on nyt n.75! Oon syöny herkkuja ihan hirveästi. Ja tänään tein sille topin. Myös se, että oon ollu yli viikon sairaana, on verottanu mun liikkumistani. En oo päässy jumppiin, vesijuoksemaan ja ulkoilemaan. Nytkin on kuumemittari kainalossa. Ei ole kyllä kauheen kuumeinen olo, onneksi. Huomenna on vielä sairaslomapäivä, mutta sitte kyllä ois tarkotus mennä jo töihin. Tänään olen syönyt viisi pinaattilettua, joiden päällä oli makeutusainetta. Sitte söin puolikkaan maksalaatikkolaatikon ja puolukoita sekä rieskaa ja sen päällä oli vähän kevytlevitettä. Oon syöny sitte mandariinin ja juonu maitoa. Juonu jonkin verran Pepsi Maxia. Vielä ois tarkotus syyä makeuttamatonta rahkaa ja sokerintonta kiisseliä, marjoja, pari leipäpalasta. Salaattia, jossa on kurkkua, tomaattia, ananasta, sieniä ja kukkakaalia. En syö siis salaatinkastiketta, enkä juustoja, enkä myöskään kalkkunanakkeja, enkä laita paljon rasvaa leivän päälle. EILEN SÖIN IHAN KAUHEASTI HERKKUJA JA TULI NOIN KAKSI KILOA LISÄÄ PAINOA YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ! SE ON KAUHIAA! Mutta nyt siihen tuli loppu!

Ei kommentteja: