perjantai 17. huhtikuuta 2009

Taasen uusi aloitus laihdutukseen

Nyt tää on sitte vihon viimeinen laihdutusyritys ja nyt sen on onnistuttava. Oon tehny hyvät suunnitelmat ja ne alkaa maanantaina eli kahden päivän päästä. Huomenna jo vähennetään syömistä ja lisätään liikuntaa, jos kunto kestää ku oon ollu vähän kipeenä. Oon syöny taasen ihan liikaa monta monituista päivää ja sen kyllä huomaa. Aikaa on laihduttaa nyt 10 viikkoa ja nyt sitte pitää ihan oikeesti ottaa tää juttu tosissaan. Muuten ei tuu yhtikäs mitään. Alan myös samalla herkkulakkoon. Voi olla, että muutama muukin alkaa mun kans. Ne ei oo vaan vastanneet mulle vielä mitään. Vai oonko vaan niin huono, että en onnistu tässä laihduttamisessa sitte ollenkaan...aina vaan tyrin joka kerta. En halua uskoa tuota. Sainhan jopa 16 kiloa pois, mutta nyt on sitte tullu kuusi kiloa takas. Eli pakko alkaa nyt tuumasta toimeen, eikä vaan kirjotella näitä hyviä suunnitelmia. Eli maanantaina aloitan ja sitte kirjotan myös tänne säännöllisesti. Ma alkaa herkkulakko, pisteiden laskeminen ja armoton liikkuminen. Saa nähä, kuinka kunto kestää? Sitä siis kestää ainakin sen kymmenen viikkoa...ei armoa!

Ei kommentteja: