tiistai 7. helmikuuta 2017

Kaalikeittoa ja mansikoita

Ny on iloinen mieli. Eilisestä olin laihtunut! Ostin eilen mansikoita. Onkohan siinä laihdutukseen apu? Siis et se auttaa näin aluksi saamaan ylimääräiset nesteet pois. Kävin ostamassa lisää mansikoita. Muistin et ennenkin oon näin saanut laihdutettua...Sit eilen ku illalla käytiin ruokakaupassa, ostettiin kaalikeiton ainekset. Laitoin siihen kaalia, porkkanaa, paprikaa, sipulia, selleriä, tuoreita sieniä ja mausteita mm.persiljaa ja valkosipulia. Mä oon myös kaalikeitolla saanu laihdutettua. Katotaan miten tää onnistuu...Eilen kävin lääkärissä ja sain uudet ohjeet astmalääkkeisiini ku en oo voinu noin pariin viikkoon liikkua kauheesti ku on ahdistanu henkeä. Nyt jo tuntuu paremmalta. Tänäänki sain liikuttua jonkin verran ulkona. Jospas tää tästä taasen iloksi muuttuu...Tässä on kuva mun kaalikeitosta.

Ei kommentteja: