tiistai 13. joulukuuta 2016

Herkkulakko

En oo nyt kirjottanu blogia pitkään aikaan. On ollu tässä kaikenlaista. No nyt on tässä aikaa kirjottaa jonkin aikaa...Alotin eilen herkkulakon ja oon siinä jouluaattoon asti. On menny vähän höpöksi tää laihdutus ku oon syöny liikaa. En niinkään herkkuja ku ruokaa. Oon syöny isoja annoksia, mut kuitenkin terveellisesti. Päätin etten syö enää kuuden jälkeen. Nyt oon syöny todella myöhään. No kokeilen näitä keinoja, et jos paino pysyis ainaki samassa eikä ainakaan nousis nykyisestä painosta. Ja eikä haittaa vaikka laihtuis...Oon alkanu käymään kävelylenkillä hyvän ystäväni kans ja sit on toinenkin hyvä ystävä jonka kans käyn kävelyllä. Niillä on kans tavoitteena laihtua. Se lisää motivaatiota. Salillakin pitäs käydä, et sais lihakset kuntoon...Tässä lopuksi kuva mun ja siskoni salaattiannoksista mun suosikki salattibaarissa. Mun annos kuvan etuosassa.

Ei kommentteja: