lauantai 3. joulukuuta 2016

Taas jatketaan

On menny muutama päivä ku oon kirjottanu tänne. Ti pidin herkkupäivän ku tuli aivan kauhia herkkuhimo. Nyt sit en syö tänään herkkuja. Ku ti oli se herkkupäivä niin seuraavana päivänä olin lihonnu. Sehän harmitti, mut ei auttanu muu ku jatkaa vaan laihduttamista. Nyt la en siis syö herkkuja, vaan syön ma, jos oon päässy tän viikon tavoitteeseen. Toivottavasti oon. Ihan kyllä hyvältä näyttää et mahdollista ois päästäkin...Oon muuttanu sen verran ruokailua, et en enää syö kuuden jälkeen ja se näyttäis toimivan ainaki vielä. Saa nähä kuinka kauan se toimii...Oon nyt alkanu käymään kävelyllä ku selkä ei oo enää niin kipänä ja tuntuu et kävely ja venyttely auttaa. Salille aattelin mennä ens viikolla...Oon alkanu syömään pieniä määriä pähkinöitä. Laitan tänne yhen kuvan pähkinöistä. Tämmöstä sit tällä kertaa.

Ei kommentteja: