tiistai 25. heinäkuuta 2017

Hauskaa oli. 😁

Tää päivä on kyllä ollu kiva. 😊 Aamusta kävin juoksemassa tunnin ja kävelin noin puolituntia. Tuli kyllä hyvä fiilis. Ei oo kunto kauheesti laskenu vaikka en oo juossu pitkään aikaan. 🙂 Sit sen jälkeen syötiin revittyä kanaa ja riisiä. Mun mies oli tehny sitä, nam. Sittenpä lähettiin mun vanhempien luokse hakemaan kilpparia. Lapsemme jäi sinne siksi aikaa ku käytettiin konnaa lääkärissä nokanleikkuussa. Sen nokka pitää leikata noin kahden vuoden välein. Se on niin ku kynttä leikkais siis se ei käy kipiää. Ninja ei kuitenkaan tykkää siitä. Lääkäri otti niskasta kiinni ja leikkas nopiaa ja sit vielä viilas sen. Ninja kakkas mun kädelle. Varmaanki siksi ku ei tykänny siitä. No onneksi toimenpide ei kestäny kauan aikaa. Sit haettiin lapsemme ja ennen ku lähettiin juotiin kahvit. Käytiin sit kaupassa. Just syötiin jäätelöä ja nyt lastamme on synttärilahjana saadussa kahluualtaassa leikkimässä. Kohta mun mies lähtee kendoon ja mä jään lapsemme kans...Herkkuja oon syöny mut kohtuudella. Saa nähä miten innostun syömään herkkuja ku mies lähtee kendoon. Tässä muutama kuva tämän päivän tapahtumista. Iloista iltaa sulle. ☺

Ei kommentteja: