sunnuntai 23. heinäkuuta 2017

Sauvajuoksua!!!

Mä ihan oikiasti sauvakävelyllä sauvajuoksin. En oo kyllä nähny muiden tekevän niin. Kyllä se vähän vaikeutti juoksemista ku oli sauvat. Mä pidin niitä ilmassa ku juoksin. En siis sauvonu niillä..vai miten se sanotaan? 🙂 Ei kukaan vastaantulija kuitenkaan kattonu ihmeissään ku juoksin sillai. Kyllä mä eka kävelin noin puolituntia ja sit juoksin noin 15 minuuttia. En oo juossu pitkään pitkään aikaan. Mut ihan hyvin jaksoin juosta. Olin positiisesti yllättyny siitä. 😊 Huomenna sit uudestaan... On luvattu et tulee lämmintä. Lapsemme sai kahluualtaan ja varmaan huomenna se saa kokeilla sitä. Luulen et se on mieluista puuhaa. Kaikenlaisia lahjoja lapsemme sai eilen synttärijuhlissa. Kovasti on nyt leikkiny niillä. Oli ihan kivat juhlat eilen ja vaikka söin kauheesti herkkuja, olin laihtunut eilisestä!!! Jee! Tänäänkin oon syöny jonkin verran herkkuja ja vielä varmaan syön lisää. Saa nähä mikä on paino sit huomenna aamulla. No on mikä on. Elokuussa aion sit alottaa tiukan linjan ku loma loppuu! 😁 Tänään me ollaan myös käyty pyöräilemässä ja käytiin kasvitieteellisessä puutarhassa kävelemässä. Pikkumies oli innoissaan. Mut välillä sitä piti kantaa. Tylliin tylliin se huusi. 😊...Tuossa just grillailtiin ja illasta mennään käyttään lastamme pyöräilemässä. Tästä päivästä tuli liikunnallinen päivä, kiva. ☺ Tässä kuva mun sauvoista.

Ei kommentteja: