tiistai 22. elokuuta 2017

Aikaset herätykset. 😕

Jo kahtena aamuna oon heränny aikasin. Eilen konna herätti viideltä. Oli vauhti päällä. Mä yritin rauhoittaa sitä laittamalla lämpölampun päälle. Se vaan jatko riehumista. Sit laitoin sen lattialle ja olin sen kans seittemään asti. Sit mieheni ja Pikkumies heräili. Sit ku ne oli menny alkertaan laitoin tyynyt rappusten eteen ettei kilpikonna tipuis portaita alas. Sit panin kaikki ovet kiinni. Sillä oli koko yläkerran sali käytössä. Sit se alko rauhoittua. Ja mä sain nukuttua. 😊 Sen jälkeen lähin juoksulenkillä ja juoksin noin tunnin. Oli kiva juosta😁 Tänään sit kilpikonna herätti kuudelta. Annoin sille ruuan ja se söi ja sit alko riehuun. Sit puoli seitsemältä laitoin taasen esteet portaihin ja menin nukkuun. Sit menin salille. Kävin pyöräilemässä ja juoksemassa. Mä luulen et konna vähän reagoi uuteen taustakuvaan ja siksi riehuu. Laitan taustakuvata kuvan tähän loppuun. 🐢

Ei kommentteja: