tiistai 1. elokuuta 2017

Ylihuomenna sit tiukalle linjalle!!!!!

Nyt oon päättäny et alotan kunnon laihiksen ylihuomenna. Ei tästä muuten mitään tuu. Pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja ryhtyä toimenpiteisiin. Tänään ja huomenna saa siis herkutella ja ylihuomenna sit loppuu tää mässäily. Vaan terveellistä ruokaa, liikuntaa eikä siis ollankaan herkkuja. NO MORE SWEET! Niin olin eilisestä lihonnu ja se tympäsee. Mut tiiän mistä se johtuu. Söin liikaa ja sit söin vielä paljon keksejä. Onneksi kuitenkin kävin salilla. Tänään en jaksanu lähtä lenkillekään. Oon vaan somettanu koko aamun ja nukkunu välillä. Huomennakaan ei tuu kauheesti liikuttua ku pitää mennä kaupungille asioille. Tänään meen syömään yhen kaverin kans ja huomenna ehkä kans. Pitää kuitenkin yrittää pitää kohtuus tuossa syömisessä. Ettei hulluna liho näinä kahtena päivänä. Sit on vaan enempi laihduttamista. Jotenkin oon innoissaan tästä lakosta ja laihduttamisesta. Se on uusi haaste mun elämään ja jonkinlainen harrastus. Oonhan mä ennenkin ollu laihdutuskuurilla ja välillä onnistunu ja välillä en. Nyt oon päättäny onnistua. Ennen en siis syö herkkuja ennen ku oon laihtunu noin kuusi kiloa. Välillä saan painon putoamaan nopeesti mut välillä tuntuu ettei se putoa ollenkaan vaikka mitä tekis. Sillo ärsyttää ja tuntuu et vois vaikka antaa periksi. Mut sillo pitää vaan yrittää tiukemmin ja kyllä mä uskon et se taasen lähtee laskuun. Pitää yrittää miettiä et mikä mättää...liikunta vai syöminen vai sit kummatkin. No nyt sit to alotan herkkulakon salille menemisellä ja sit ois vuorossa siivoaminen. Katotaanpa miten onnistun. Pitäkäähän peukkuja mulle, et onnistun tässä laihduttamisessa! 😁 Jäätelö on mun suuri pahe ja kans suklaa ja lakritsi...nam. Tässä kuva eskimosta. Heipparallaa ja mukavaa päivää! 😊

Ei kommentteja: