sunnuntai 6. elokuuta 2017

Uus yritys. 🙂

Herkuttelu meni illasta siis eilen niin ihan höpöksi. Söin ihan hirveesti herkkuja. 😕 Päätin alkaa TAASEN herkkulakkoon. Katotaan miten onnistuu tällä kertaa. Pidähän mulle peukkuja. 😊 Tänään mietin tuossa aamulla et uskallanko lähtä sauvakävelylle pururadalla. No lähin kokeileen. Kävelin ihan rauhallisesti. Siis ku mä sillo to kaaduin niin polvi kipeyty. No kävely onnistu ihan hyvin. Ja jopa juoksin kans välillä. Sit myös pysähtelin ku otin kuvia. Oon alkanu nyt katteleen enemmän ympärilleni siis luontoa varsinki. Valokuvaus on alkanu vähän kiinnostaa. No nyt mä kyllä otan kuvia kännykällä, mut mulla on kyllä hyvä kamera siinä. Laitanpa muutaman kuvan tännekin. 😃 Niin vielä oon ehtiny käydä Pikkumiehen kans leikkipuistossa ja just syötiin mieheni tekemää ruokaa. Se oli tortilloja, kanaa ja riisiä. Kaikille maistui se. 😊 Kohta lähetään kauppaan ostaan sellasta telinettä, et saa pyörän auton kyytiin. Aion alkaa harrastaan uudestaan kuoroa ja sinne on pitkä matka. Aattelin et aluksi vois pyöräillä sinne ja sit mun mies hakis pois. Oon järjestelly muutakin kyytiä sinne. Katotaan miten tää alkaa onnistuu. Nythä mä otan laulutunteja ja sitä jatkan kans. Sit jos pääsis Pikkumiehen kans muskariin. Niin tällaisia kivoja juttuja ois tiedossa. Toivottavasti ne onnistuu. 😁😀😁 Nyt sit kuvat ja heippa!

Ei kommentteja: