torstai 10. marraskuuta 2016

16.-17.10.2016

Juu, ollaanpa sit viimeisessä päivässä tuolla New Yorkissa. Kirjoittelen tälleen ihan lyhyesti siitä.


Käytiin mm. mieheni suosikkinäyttelyssä ja mustakin se oli ihan kiva, vaikka nuorena inhosin tuota tv-ohjelmaa. Mut oon kattonu siitä esim. elokuvan ja se ei ollukaan hassumpi. Eli kyseessä on Star Trek-näyttely. Laitan siitä muutaman kuvan.


Sit käytiin taasen Outletissa ja ei ostettu ku jotain pientä ku oltiin jo pakattu matkalaukut. Eli käytiin Nykissä kolmessa 21 Centuryssä. Ne on muuuten hyviä Outlettejä. Jos meet käymään Nykissä, niissä kannattaa käydä.


Vielä sit käytiin Central Parkissa. Siitä laitan kans kuvia. Se on ihana puisto ja siellä on aina paljon ihmisiä, mutta ei ainakaan tällä kertaa ollu liikaa.


Illalla klo 21.55 lähettiin kohti Tukholmaa Nykistä. Kotona olttiin 17.10. noin klo 19.00 maissa. Pikkumies oli onnessaan ku näki meidät. Se kävi vuorotellen halaamassa mua ja mun miestä. Ihana oli tulla kotiin, mutta olihan se ihanaa käydä vähän tuolla maailmalla varsinkin Usassa. Mulla kesti matkaväsymys noin viikon, mut oli se sen arvoista. Eli ei hatannu vaikka olin vähän pihalla viikon ku matkalla oli niin kivaa. Kannattaa käydä Usassa. Se on mun mielipide. Että tämmönen matka meillä oli. Tässä joku päivä laitan vielä muutamia kuvia matkalta.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nyt mä ymmärrän, miksi Star Trek on niin suosittu... Tuo naisten mekko on aika hengittävä... T. PK

Katju kirjoitti...

Joo, niin voipi ollakin :-)