tiistai 1. marraskuuta 2016

12.10.2016

Tänään tuleekin aika paljon ohjelmaa kirjoiteltua, mutta niinhän meillä oli ohjelmaa oikeestaan joka päivä tällä Usan matkalla. Mutta on se niin mukava muistella kivaa matkaa ja katella kuvia kans. Tää päivä oli sitten viimeinen päivä New Orleanssissa ja sit seuraavana päivänä suunnattiin takas New Yorkkiin.


Aamusta mentiin käveleen Missisippi-joen rantaa. Siellä otin kuvan kivasta sillasta. Siitä laitan tänne kuvan. Missisippi-joki on tosi pitkä joki. Vissiin se lähtee Kanadasta. Korjatkaa jos oon väärässä. Joo oon liian laiska nyt tarkistaan asiaa, mut mulla on sellanen mielikuva, että oisin kuullu, et se lähtee sieltä asti.


Sitte mentiin Akvaarioon. Siellä oli vaikka mitä kaloja ja kilppareitakin sekä albiinoalligaattori. New Orleanssissa on rämeitä, joissa noita alligaattoreita on ihan vapaana. Oon nähny alligaattoreita vapaana luonnossa sillo ku olin Floridassa...Joo sitte Akvaariossa oli Anakonga-käärme. Mä kävin koskemassa sitä. Oon kyllä aiemminkin koskenu käärmeeseen ja oon pitäny kerran sellaista kaulassakin. Laitan Akvaariosta kuvan merihevosesta. Se oli mun mielestä hauska.


Akvaarion jälkeen mentiin raitiovaunulla erääseen puistoon. Sieltä laitan neljä kuvaa. Se oli iso puisto ja kaunis kans.


Sitten käytiin myös modernintaiteenmuseossa. Sielläkin otin kuvia ja tänne laitan kolme kuvaa, Taidemuseosta ulkoapäin ja sitte parista taideteoksesta. En tykkää kauheesti modernista taiteesta, mutta tuolla oli ihan ok-teoksia.


Tääkin päivä meni ihan kivasti ja lämmin ilma jatkui edelleenkin.


Ei kommentteja: