keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Fysioterapia

Tää päivä alko hyvin ku olin laihtunut. Se sai mut hyvälle mielelle. Mut sit toisaalta jännitti lähtä fysioterapiaan ku tuntu et oon menny takapakkia. Kävelin sinne. Meni noin puolituntia. Otin sauvatki mukaan ja kuuntelin radiota. Kuuntelen yleensä radiota ku oon yksin lenkillä. Se on mukavaa. Mä laitan mun sauvoista tohon loppuun kuvan... No niin siis menin sinne fysioterapiaan ja ilokseni sain kuulla et oon edistyny. Jumppasin ja venyttelin siellä paljon ja nyt on jalat ihan poikki. Ja niitä pakottaa, mut se kuuluu asiaan...Herkkuja en oo syöny ja ruuaksi söin maksalaatikkoa ku mulla on hemoglobiini vähän alhainen. No kyllä se siitä taasen nousee. Niin se on aina noussu. Mä syön kasvisruokaa enimmäkseen niin unohtuu tuo raudan tarve. Näinpä tänään täällä.

Ei kommentteja: