sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Polttarit ja häät

Tavattiin mieheni kanssa 15 vuotta sitten. Kaikenlaista tapahtui näiden vuosien aikana. Oli hyviä ja oli huonoja hetkiä. Mutta kaikesta selvittiin. Ja se lisäsi onnistumisen tunnetta ja sitä myötä hyvinvointia.


Kihloihin mentiin Hongkongissa kuumailmapallossa. Kerron noista ulkomaanmatkoista myöhemmin lisää.


Polttarit on kolmanneksi mukavin päivä mun elämästäni. Ensiksi tulee Pikkumiehen syntymä ja toiseksi hääpäivä. Polttaripäivä oli ihanan lämmin ja teimme kaikenlaista kivaa. Olin sanonut että en halua pukeutua miksikään ja se oli otettu huomioon. Käytiin tanssistudiolla tanssimassa ja mulle tehtiin käsihoito ihanassa hoitolassa. Me syötiin hyvin ja juotiin hyvin. Päivä oli tosi ihana ja se muistaa varmaan vielä vanhanakin. Kiitos siitä kuuluu kaasoilleni ja ystävilleni jotka olivat mukana. Tällaiset päivät lisäävät hyvinvointia mutta eivät välttämättä ole hyväksi painonhallintaan ja laihduttamiseen. Mutta niin kuin olen aikaisemminkin kirjoittanut välillä pitää nauttia elämästä ja antaa mennä vaan.


Häät ovat toiseksi ihanin päivä elämästäni. Sinä päivänä herättiin mieheni kanssa tosi aikaisin. Oli varmaan jännitystä ilmassa. Menin meikattavaksi ja minulle laitettiin hiukset. Sitten kaasot pukivat minut ja menimme valokuvaamoon. Olimme hieman myöhässä ja mieheni oli jo vähän hermostunut että myöhästymme kirkosta. Mutta hyvin ehdimme sinne. Kirkossa jännitti ihan hirveästi mutta jännitys hälveni kun alttarilla aloimme laulamaan. Sen jälkeen ajelimme limusiinillä ja tulimme hääjuhlapaikkaan. Juhlinta sujui mukavasti. Oli muunmuassa leikkejä ja morsiamenryöstö. Meillä oli myös bändi siellä soittamassa jonka tahdissa tanssimme häävalssin. Ruoka oli todella hyvää sekä myös hääkakku. Menimme hotellin sviittiin yöksi ja koko tämä päivä oli unohtumaton. Kaikki meni todella hyvin ja olen edelleenkin iloinen tästä päivästä Ja se antaa minulle mielihyvää ja ihania muistoja. Muistot on myös tallennettu valokuviin sekä serkkuni kuvaama videoon. Tää jos mikä tuottaa hyvinvointia elämää. Jos miettii painoa niin itselläni ainakin oli niin että en pystynyt syömään kauheesti kun hääpuku puristi. Eli en varmaan lihonut sinä päivänä.


Mä yritin ennen häitä pudottaa painoa mutta en saanut paljon putoamaan. Eräs ihminen sanoi minulle on näki hääkuvat että olenko raskaana. En ollut raskaana ja se tuntui pahalta kun hän sanoi niin mutta siitä sain taas lisää potkua laihduttamiseen. Painoin silloin 77 kg. Ja tässä sitä nyt ollaan tavoitepainossa ja ollaan tyytyväisiä.


Sain uuden kännykän ja tässä on sellainen ominaisuus että puhumalla voi saada kännykän kirjoittamaan tekstiä. Olen tehnyt tämän kirjoituksen melkein kokonaan puhumalla.


Tässä teille lopuksi hääkakkukoristekuva.


4 kommenttia:

JohaNna / Arjen miljonääri kirjoitti...

Ihanaa että jäi sellaiset muistot. :)

Mikä sun uusi puhelin on?

Katju kirjoitti...

Juu, ihanat muistot jäi.

Anonyymi kirjoitti...


Muistan sun polttarit ja hauskaa oli!!! Tuli samalla todettua, että tanssijoiksi
meistä ei taida olla (ainakaan tuossa mielessä)! Ja häät...kerrassaan ikimuistoinen
päivä! Teillähän on muuten kohta HÄÄPÄIVÄ!!!

Katju kirjoitti...

Juu, kivaa oli. Ei voi muuta sanoa. Kiitti kommentistasi :-)